Skolfotot, årets viktigaste dag

Kommer ni ihåg hur man laddade på skolfotot när man var yngre? Man diskuterade frisyr och kläder i typ 2 månader innan, sen efter att fotot hade tagits så diskuterade man det kommande skolfotot i flera veckor tills man tillslut fick hem fotona. Då snackade man istället om hur ful man hade blivit på kortet och hur söt alla andra va. "Nej, jag tycker duuuu blev jätte söt. Jag ser ju ut som skit!"
Sen lyckades man alltid få en finne mitt på näsan eller nåt liknande samma dag som man skulle bli fotograferad, och det berodde ju säkerligen på all stress man hade inför denna "stora dag".
Roligast var ju dessa tjejer som kom till skolan, superspacklade och jätte uppklädda och säger "VA?? Är det skolfoto idag, det hade jag totalt glömt bort!"

Ahh.. eller hur att du hade.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej igen! Jag brukar ta 100kr för armband.

2010-04-20 @ 13:47:15
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0