Underkläder

Idag köpte jag mina underkläder till bröllopsnatten! (De ni!)
Hade tänkt ladda upp bilder, men Mikael har redan sagt att han INTE vill se dom i förväg, så då känns det lite b att flasha dom här på bloggen. Inte för att han brukar läsa mina blogg, men OM han skulle göra det så ser han dom kanske och då är allt "förstört".
Sen känns det lite creepy att andra hinner se mina underkläder innan han gör det..
Men jag köpte iallafall en vit bustier, vita string (hatar string) och vita strumpebandshållare. Skulle köpa vita stockings också, men dom var ju självklart slut.
Ska testa bustiern snart, det är den som kommer avgöra om jag ska behålla settet eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0