Linköping

Nu har renoveringen påbörjats. Igår kväll rensade vi ut hela badrummet och ställde allt i datarummet. Imorse rensade även Mikael bort allt från hallen. Så nu är vårat datarum även badrum och hall. Känns ju sådär.
Vid 7.30 imorse dundrade 3 stora bygg-karlar in i vår lägenhet och förde världens liv. Jag tog på mig morgonrocken och genade genom klädkammaren.
- Nämen titta här, här har vi nån som har gömt sig inne i klädkammaren, god morgon på dig!

Jag är verkligen inte, inte, inte upplagd för att ha en massa folk här precis när jag kliver upp på morgonen. Så nu måste vi duscha och göra våra toalettbesök ute i dom röda båsen som dom har ställt upp ute på gården. Jag var där förut och är lite imponerad faktiskt. Det fanns 3 duschar, 2 toaletter, jätte många handfat med speglar OCH det var värme där inne. Men som sagt, jag föredrar ju att duscha och bajsa hemma.

Än så länge har dom inte börjat borra iallafall. Det kommer med all säkerhet driva mig till vansinne. Men jag är förberedd. Har köpt öronproppar nu.

I fredags tog jag pendeln till Linköping för att hälsa på Forsell. Egentligen skulle Krantz ha kommit på fredagen också men han banga och kom istället på lördagen med Ljungis. Så ifredags åt vi lite käk, räknade matte, tittade på film och spelade schack. (Jag blev schack-matt på 4 drag).

På lördagen kom som sagt Krantz och Ljungis. Har inte träffat dom sen gymnasiet så det var verkligen skit kul. Krantz är nog fortfarande den roligaste person jag vet!

Lördagskvällen var jätte kul med förfest hos Forsell och sen utgång på Herrgården. Forsell var jätte full så han och jag gick hem redan vid halv 1, strax efter det däckade vi båda två på sängen fullt påklädda. Inte skönt att vakna upp dagen efter med bh, linne, kofta, strumpbyxor, jeans m.m.

Här kommer lite bilder från helgen!




Krantz, Forsell och Ljungis




Krantz haha


Forsell ville i stort sett dansa hela kvällen


Titta så nöjd han är!






Forsell är inte alls full..








Det blev många grisiga, sliskiga och söta shots..












Kommentarer
Postat av: Clara

Haha, funderar på att lägga upp klippet från oskarshamn när jag matar dig med ostbågar

2010-02-08 @ 11:08:29
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: Lisa

bra skit!! följer gärna med nästa gång du drar dit, jyye! <3

2010-02-08 @ 12:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0