Earth-hour 2010

Nu har jag äntligen städat klart här hemma. Jag har typ rollat allt här hemma eftersom jag inte vet om någon är pälsallergiker, så detta städprojekt har ju tagit sin lilla tid. Trots det så flyger det omkring katthår lite här o var.
Varför ska alltid nån utav katterna gå in på lådan och skita värsta bajshögen så fort jag har städat och gjort fint? Bajslukt sabbar ju hela den här fina och fräscha atmosfären jag har skapat..

Väntar på att syrran, plastsyrran o mamma ska komma. Vi ska käka tacos ihop innan perukfesten drar igång. Så himla skönt att man inte behöver bry sig om håret ikväll. Vi får väl se hur många som vågar gå ut i sina peruker ikväll. Jag tänker iallafall det. Ja menar, hur snyggt är håret efter att det har varit instängt i en peruk i flera timmar? Mitt hår skulle säkert va jätte svettigt och äckligt om jag skulle ta av mig peruken innan utgång.

Just nu sitter jag och dricker vin. Har visst 2 stycken boxrar att välja på idag eftersom jag hittade en inne i skafferiet också. Tror faktiskt att det vinet är lite surt (det är det jag dricker nu) men jag kan inte bestämma mig. Eller så smakar det lite konstigt eftersom det inte är kallt. Mamma får avgöra sen när hon kommer, för jag tror inte det är så nyttigt att partaja på surt vin en hel kväll..

Glöm inte Earth-hour ikväll kl 20.30, själv är jag förberedd med massor av lyktor och ljus!
Idag är det exakt 1 år sedan vi satt och festade hemma hos Clara och släckte ner för Earth-hour. Va fort ett år har gått!!

Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: sarase

Tack för igår Johanna! Hade ni kul ute sen i era peruker? :) Det va mkt folk på Palace, lite för trångt för det där utrymmet ;) Kramar

2010-03-28 @ 15:36:44
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0