Lingonberry week




Idag är det ingen hit att vara kvinna.
Jag förstår inte varför jag ska ha såna jävliga menssmärtor? Det är ingen tröst heller att jag ska ha det så här 2 ggr i månaden i typ 30 år till. Det är alltså 720 dagar som väntar mig.
Varenda gång mensvärken börjar så är det mitt i natten eller jätte tidigt på morgonen. Idag vaknade jag kl 04! Efter att jag hade letat upp "medicinlådan" (som består av en svart Vagabond-kartong eftersom vi inte har något medicinskåp) gick jag och lade mig igen och hoppades på att jag skulle somna om, men det gick ju såklart inte. Började svettas som en gris av tabletten och så fort jag har ont märker katterna av det så då kom 2 av 3 upp i sängen och började böka, så det kändes som ett satans zoo. Vi kan heller inte stänga ut katterna för då skriker och kraffsar dom på dörren.
Varför kan inte mensvärken komma på typ eftermiddagen eller kvällen? När man ändå inte har nåt speciellt att göra. Nu fick jag stanna hemma från skolan pga detta.
Planen idag var att träna med Lisa efter skolan, men man är ju egentligen inte så sugen på det när man har ont, men många säger ju att det hjälper om man rör på sig, så vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0