oromantisk frukost


Idag var jag på AF. Det var obligatoriskt att komma på mötet vid 13.45 för att det var väldigt viktigt att man fick en liten introduktion om hur deras hemsida fungerar. Det var super kul och fruktansvärt inspirerande..
Självklart började inte mötet i tid utan 25 min för sent, och det känns precis som att dom på AF känner att "vad gör det? dom är ändå arbetslösa, dom har inget bättre för sig". Så nu blev det jätte stressigt för min stackars syster som fick hämta mig mycket senare än planerat.

Efter AF åkte jag som sagt ut till Svärtinge för att vara barnvakt åt Hampe, Wilma och Oliwer. Laga köttgryta på fläskfilé, bra betyg från barnen förutom Oliwer som typ petade i maten bara. Sen skulle Wilma iväg på kalas, hon kom inte hem förens efter 21. Hur länge orkar man partaja när man går i 2an? Själv gick jag och la mig efter Bolibompa när jag var 8 år.
Lisa var här under kvällen och höll mig sällskap, vi fikade och snackade skit.

Nu sitter jag här och slåss med myggen. Hade glömt bort vilken jäkla invasion det blir här i Svärtinge varje vår. Önskar att Mikael va här ute hos mig ikväll, känner mig ensam och uttråkad.

Mikael tog sovmorgon imorse så vi åt en lång och mysig frukost ihop. Vi började prata om Jim Carreys ansiktsuttryck från vissa filmer och Mikael skulle ju härma honom. Jag tyckte det var jätte kul och var väl inte beredd på ett asgrav, så jag som hade hela munnen full med mat spottade självklart ut allt. På min egen hand. Tur att Mikael inte är känslig utan det hela blev bara ännu roligare. Inte speciellt romantiskt, men...

Kolla klippet! Mikael härmade Jim Carrey när han gör så där med läpparna så alla tänder syns.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0