Champix mörka sida!


Vet att jag har lyft upp Champix till skyarna men det finns 2 nackdelar.
För det första mår man ju illa av tabletterna, vilket är själva "avvänjningen" för att bli rökfri, men den värsta nackdelen är mardrömmarna. Har hittills drömt:
- Att jag hade ihjäl en släkting med en stor skiftnyckel som jag slog i hans huvud till skallen sprack!
- Att jag körde upp ett stort spjut i min kompis anal...
- Har blivit jagad av vampyrer (Det var tyvärr INTE nån av bröderna Salvatore. Isåfall hade dom inte behövt jaga mig)
- Att min barndomskompis försvann och besökte mig som spöke på nätterna och försökte förklara vart hans kropp fanns.
- Att jag rymde från ett fängelse och blev jagad av Rolf Lassgård, men i drömmen hette han Konstapel Schnell.
- Att jag gick in i en affär och skulle köpa bröd, men när jag kom in vid bageriavdelningen var alla män tvungna att skära upp sina testiklar och plocka ur pungkulorna.
- Att jag hade skalbaggar och tusenfotingar i mitt underliv.

Den sista drömmen var fruktansvärt obehaglig, men snart är jag rökfri, då är mardrömmarna ett minne blott.

Igår rökte jag bara 5 cigg och då rökte jag verkligen varenda gång jag var röksugen, så suget har ju minskat betydligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0