Monster


Vaknade kl 05 inatt av att jag hade kramp i magen. Kunde knappt somna om efter det.
Har haft kramp och mått illa till o från hela dagen. Försökte ändå pigga upp mig lite genom att fixa naglarna, bleka tänderna samt smeta in håret med Ricinolja.
Men senare på dan blir jag sämre och måste spy. Försöker sova men magen krampar för mycket så jag kunde inte ligga ner.
För att göra en lång historia kort (too late?) så insåg jag att jag mådde på tok för dåligt för att skölja ur ricinoljan ur håret och för er som inte vet vad det är så är det ett väldigt flottigt laxermedel.

Kvällens samtal,
- Johanna, vad har du i håret?!
- Men jag sa ju att det är ricinolja. Vadå, trodde du att jag hade fett hår eller?
- Asså du ser ut som en sliten och hårt arbetande 7-barns mamma som inte sett en dusch på 4 år.
- Jag känner mig som Aileen Wornous från "Monster".
- Nä, hon såg bättre ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0