Sushi och 50-tals-kväll


I fredags förra veckan hade vi sushikväll med 50-tals tema hemma hos oss. Ullis och Figge instruerade oss hur man gör sushi så nu är vi upplärda och kan göra det på egen hand.
I veckan hade jag mamma på besök, jag visade sushimattan för mamma och hon säger fascinerat
- Jaha... äter man den?
Total tystnad uppstår, jag fann liksom inga ord. Sen säger mamma lite skamset
- Hehe... nä... klart man inte gör...

Här kommer lite bilder från kvällen.


Fina rullar, som faktiskt alla var med och gjorde.
















Nästa gång antar jag att det blir 60-talstema.

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

känner att jag vill maskeradera nu! näst nedersta bilden är för övrigt jättejättefin!

2011-06-20 @ 12:47:56
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0