Fondue-night!


Det här jäkla såret verkar läka lite när det själv vill. Ibland har jag inte alls ont, utan att det mest kliar pga stygnen, men idag gör det fruktansvärt ont. Kan knappt röra vänsterarmen eftersom jag har ont på hela sidan och upp i axeln. Ser inte fram emot att gå ut med Hero...
Idag skulle jag även ha tvättat, vi har alltså bara tvättat EN gång sen vi flyttade in för ca 3½ vecka sen... Men sist vi tvättade glömdes tvättmedlet nere i tvättstugan och nu har ju självklart någon använt upp det. VARSÅGOD TILL DEN SOM SNODDE HELA KARTONGEN!!!!

Helgen som passerade blev inte så lugn som jag hade tänk, men den var riktigt rolig. I fredags var jag hemma hos mamma där även ett par jobbarkompisar till henne var. Mycket trevligt med vin, varma mackor, sjuka historier om träd-sniffning och den stora frågan om det är möjligt att bli hög av att röka körvel.

Lördagen var vi + syrran och hennes familj hos mamma på Fondue! Det var inte igår man åt det. Där snackar vi middagssittning på minst 4 timmar. Jag och Mikael stannade kvar till ca 01, sen rullade vi hemåt.

Ihelgen blir det mer fest (suck), känner att jag behöver lite semester från alkohol... Men det ska nog bli riktigt kul. Denna gång är det tjejfest med hatt -och glasögon tema! Har redan tänkt ut glasögon, men hattprojektet får vänta. Ska ju på vintage-dejt med Ullis på onsdag så då kan man nog hitta sig något tjusigt att sätta på knoppen.


Jag hos mamma i fredags efter lite vin.


Frida och Jennie hade kul åt mammas 711 glasögon


På lördagen var det ju som sagt Fondue hos mamma




Hero va sympatibakis med matte hela dagen




Obehaglig och snuskig bild, ja vet. Tycker inte det ser ut att läka nåt. Plus att man blir helt jäkla förstörd i skinnet runt omkring av alla kompresser och all tejp.




Kommentarer
Postat av: Maria

Såret ser ut att läka fint så det är inget att vara orolig över. När du bara går hemma kan du vara utan förband så slipper du lite av klådan från det. Och du...din mage är inte pluffsig, den är jättefin. Kram

2011-09-30 @ 20:26:03
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0