Jenna Marbles


Vaknade tidigt idag. Det innebär att dagen blir jävligt lång. Antingen långtråkig eller hysteriskt produktiv.
Hittills har jag:

Bytt gardiner i köket.
Putsat fönster.
Petat öronen.
Studerat min lugg i spegeln 138 ggr och konstaterat att den är för lång.
Stått redo med saxen ca 54 ggr men fegat ur varje gång.
Kollat på Jenna Marbles klipp.
Druckit kaffe.
Vattnat blommorna.
Dansat och sjungit till Lambada. (vet inte vilket jag gjorde bäst?)
Konstaterat att jag behöver borsta tänderna men har fortfarande inte kommit till skott.
Funderat på middag.
Diskuterat middag med Mikael.
Insett att vi inte vill äta samma sak.
Total-vägrat att ge med mig på att pyttipanna.
Tömt kattlådan.

Nu återstår det att:
Ta en promenad i skogen.
Klippa tånaglarna.
Fila fötterna så man slipper köpa större skor.
Komma på någon spännande lunch bestående av inlagd gurka, ägg och crème fraîche.

Dags för mer kaffe och Jenna Marbles.

Bilden har inget med inlägget att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0