Jobbigt värre!


Har nu kommit på ett gäng jobbiga saker som hamnar på min tio-i-topp-lista. Dock inte i ordning, så ambitiös är jag inte.

• När dasspappret är slut och man tvingas torka sig med servetter med söta valpar på.

• När ens "stora" byxor helt plötsligt blir ens "lite för små".

• Folk som särskriver. Jag vill skrika rakt ut av vrede när jag ser folks status-uppdateringar. Det är nästan att jag överväger att ta bort dom från vänlistan.

• När man är ute och går i kylan och man inte riktigt vet om man har snor som rinner under näsan eller om det bara är kylan?

• Ställen som serverar räkmackor men inte tar bort bajs-strängen!

• Katter (Zelda) som inte städar sig i rumpan utan är skräpiga twentyfour-seven där bak.

• Folk som snor ens skämt.

• Folk som är närgångna när dom har ätit kaviar på tub.

• Trosor som tappar formen efter en kvart och dom blir säckiga framtill medan dom prompt ska sitta fast mellan skinkorna där bak (en s.k ofrivillig string). Bör man vända på dom då?

• När man har tänkt sig en tio-i-topp-lista men bara kommer på 9 störnings-objekt.

Bilden har ingenting med inlägget att göra, det är bara en helt vanlig bild jag tog igår (för att se ifall jag hade snor under näsan).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0