Matdagbok


Igår drack jag sprit. Idag var jag alltså bakis. Men lite sprit va nog bra för min förkylning är som bortblåst! Förutom näsan då, den är ju alltid täppt.

Som vanligt när jag är bakis så vill jag svulla mat. Mikael kallar mig Jabba the hut när jag har mina mat-dagar.
Idag har jag ätit:
Frukost
Laxgratäng
Laxgratäng
Pannkakor
Laxgratäng

Har ju faktiskt bara ätit vid 5 tillfällen men sen har det väl varit lite mastigare matintag än normalt.
Mikael vill att jag ska föra matdagbok den här veckan för att se hur mycket jag verkligen äter.
Minsta lilla gurksnutt jag äter ska skrivas ner...
Lite som "du är vad du äter" fast utan träning eller Anna Skipper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0