Shuffle


Det är dåligt med uppdateringar i den här bloggen. Jag skulle kunna skylla på
att jag har haft fullt upp, men det skulle va en lögn.

Igår va jag på fest! En trevlig sådan med rolig utgång. Shufflade sönder mina strumpbyxor och umgicks med en mops som heter Rocky. Försökte vid ett senare tillfälle att kidnappa Rocky men då hade hans husse låst in honom i sovrummet eftersom stackarn va lite stressad. Va konstigt.
Toffe fick hundpenis-klet på handen och kommer nu söka terapi-tid för det!

På måndag börjar jag skolan. Ska bli riktigt kul att plugga faktiskt!
Jag ska även bli moster för 4e gången, min syrra föder barn på löpande band :) Jag föreslog idag att nu när hon är så rutinerad på barnafödande så skulle hon kunna föda hemma denna gång, men hon var inte så sugen på det.

Dagens varning:
Se inte "Försvunnen" eller "session 9".
Slöseri på liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0