Beach 2012

Ok, nu är beach 2012 snart här. Tänkte jag skulle gå ner ca 10 kg på 2 veckor.

Alternativ på snabb viktnedgång:
• Sluta äta helt och hållet
• Kräkas
• Träna arslet av mig
• Tarm-sköljning?
• Springa 4 mil om dagen
• Bara äta tonfisk och avokado
• Leva på enbart dropp och va sängliggandes fram till badsäsongen
• Dricka massa mjölk och bajsa mig smal?

Man skulle kanske kunna göra en sorts kombination av alla dessa?
Olga i Tre Kronor körde ju en diet med enbart banan och vodka. Den verkar ju ganska kul.

Dessa byxor va för stora från början.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Gör ingendera av detta.Första gången jag sett dig med en kropp jag skulle die for.Ursnyggt.Du måste inse att du inte ska ha tonårskropp resten av livet utan en kvinnokropp.De byxorna måste ha varit just i teenagesize.

2012-05-17 @ 20:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0