Min kropp fick bli foder till djuren


Idag firade vi alltså 8 år tillsammans, jag och Mikael.
Vi bestämde oss för att käka lunch ihop på stan och planera resa.
På väg in pratade vi dock om självmord, lite mindre romantiskt dagen till ära.

- Om vi skulle begå kollektivt självmord du och jag så måste du först skjuta mig för jag skulle inte våga.
- Jag tänkte söva ner dig, sen skjuta mig.
- Vadå söva ner?
- Ja, alltså du skulle inte dö på riktigt, utan du skulle få va medvetslös så djuren har nåt att äta när jag inte kan fylla på deras matskål.

Vad är värst, att våra husdjur ska äta på mig medan jag lever fast i sovande tillstånd, eller att han ens kan överväga att jag ska bli något sorts foder till djuren?

Han tänkte på djuren iallafall.



Kommentarer
Postat av: Discount Oakley Sunglasses

Somebody necessarily assist to make critically articles I'd state. That is the very first time I frequented your website page and thus far? I amazed with the analysis you made to create this particular submit amazing. Wonderful job!

2013-08-02 @ 22:02:21
URL: http://www.chainreactioncoaching.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0