det är ägget som luktar..

När vi stod på flygplatsen och väntade på att få checka in så märkte jag att jag inte mådde så bra. Jag var oerhört trött efter att ha gått upp 04.15 och så mådde jag rätt illa. Jag kände igen symptomen från min första dag på Plint, så jag började bli rätt nervös. Helt plötsligt fick jag nedsatt syn och enligt mamma blev jag kritvit i ansiktet, så jag fick lämna kön och gå och sätta mig på en bänk. Hade jag inte gjort det hade jag svimmat.
Detta måste bero på för lite sömn, så i förrgår bestämde vi oss för att lägga oss tidigt här hemma. Så vid 23.10 var vi redan i säng. (Väldigt tidigt för att vara oss), så strax efter det somnade jag. Men istället för att vakna upp utvilad och pigg vid 08.00 så vaknade jag klockan 04.18 och kunde verkligen inte somna om. Jag var hur pigg som helst. Så att lägga sig tidigt fungerar inte riktigt för mig.

Igår var Clara här, vi jobbade på vårat hemliga projekt. Är så himla laddad, om det går vägen, men det MÅSTE det ju!?
Så på torsdag ska vi in till stan och handla "bok"..

Vaknade av att en kille ifrån nån installationsfirma ringde på dörren. Han skulle installera bredband hos alla i husen. Kul, vi har ju precis bytt till bredbandsbolaget..
För övrigt är det så himla jobbigt att ha någon som man inte känner i sitt hem, speciellt tidigt på morgonen när man ser ut att ha blivit överkörd av en långtradare. Efter ca 5 minuter känner jag hur hungrig och kaffesugen jag är, men som alla kaffedrickare vet så är ju kaffe lite laxerande ibland, och man vill ju inte bälja i sig kaffe och behöva gå och bajsa när installatören sitter ute i hallen. Så för att stilla min hunger och mitt kaffesug drog jag fram allmogefärgen (!?) och började måla..
Nu har han iallafall gått, men han skulle komma tillbaka lite senare. Nu äter jag frukost. Macka och ägg. Så det lär väl lukta mök här hemma när han kommer tillbaka.


- Hej! Nu är jag tillbaka, jag ska bara fixa det sista på installatonen.
- Ok, jag har btw INTE fisit. Jag har ätit ägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0