GE MIG EN ILLER!!!


Jag vill verkligen, verkligen, jätte-jätte gärna ha en viltfärgad iller!!! Men jag får inte det för Mikael. Känner på mig att jag inte kommer ge mig. Kommer nog antagligen att tjata mer Nu än vad jag gjorde som 11-åring då jag ville ha en hamster. Och det fungerade ju faktiskt tillslut. Mamma gav med sig och överraskade mig en dag när jag kom hem från badhuset. I buren låg världens sötaste guldhamster! (Lukas, r.i.p)
Så förhoppningsvis går det att övertala Mikael också.
Coolare och sötare djur än en iller får man ju leta efter! Gud, jag vill verkligen ha en!
Ni som läser detta och tycker att jag ska få en, lämna en kommentar!


                                



KOLLA VILKET ROLIGT HUSDJUR!!!
Man vet ju liksom inte riktigt vad det är för djur. Är det en lång råtta eller en bäver? En iller är nog flera husdjur-i-ett.
Det ultimata husdjuret alltså!! GE MIG!


Kommentarer
Postat av: hanna flo.

jo illrar är balla. ska tydligen var angn blandning av hund och katt. jisses vad de är roliga. köp en till dig själv i julklapp och säg till micke att det var från tomten.. vad ska han säga liksom.? kram

2008-12-05 @ 11:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0