Mr and Mrs Ankarfyr

Nu är Norrtölje-helgen över. Bodde på ett underbart ställe lite utanför Norrtälje som heter "Wik´s". Det var en stor villa som var uppdelad i två sektioner. I ena delen bodde ägarna, och andra halvan hyrde dom ut som bed & breakfast. Så det är ett ställe jag varmt rekomenderar om ni har vägarna förbi Norrtälje och behöver övernatta någonstans.

På lördagen vaknade vi upp till världens skitväder. Regn och inte en ljus fläck på hela himlen. Tänkte på Tina och Johan som skulle viga sig ute på en brygga i det här vädret. Även festen var planerad utomhus, så vi höll tummarna för fullt hela förmiddagen. Men 1 timme innan vigseln skulle äga rum så slutade regnet och solen tittade fram! Vädergudarna var verkligen på Tina och Johans sida den eftermiddagen! Vigseln var jätte vacker, likaså bruden och brudgummen.
Här kommer lite bilder från bröllopet!

                                                                           


När det var dags att åka hem så hade vi 40 minuters taxiresa framför oss. Jag som vanligtvis brukar bli åksjuk bävade inför hemresan. Efter 20 min så kände jag att jag började må dåligt. Både åksjuk och skapligt bra i gasen, så jag fick säga till taxichauffören att stanna bilen.. Sen ut i vägkanten och spy. Jag försökte kräkas så fort jag kunde, eftersom taxameterna fortfarande var igång. Herregud. Kändes lite fjortis faktiskt.


Önskar Martina och Johan ett långt och kärleksfullt liv tillsammans som Herr och Fru Ankarfyr!
Tack för att vi fick komma på eran stora dag :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Snart är det eran stora dag :D

2009-08-25 @ 15:15:39
URL: http://kluttan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Säg inte så, blir ju bajsnödig :) Pirrigt värre! Haha

2009-08-25 @ 15:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0