Abercrombie & Fitch

Som ni tidigare vet så har jag skrivit om en viss Abercrombie & Fitch jacka som jag vill ha. Har dreglat över den i ungefär 3 år, och nu..... NU ÄR DEN ÄNTLIGEN MIN!!! Jag får den av Mikael i julklapp! Poängen med julklappar är ju att man inte får öppna eller använda sina paket förens PÅ julafton, men i det här fallet kan jag inte vänta. Så fort jag har fått den ska jag ut och inviga den i kylan.

Här har vi den! Nadia-jackan från Abercrombie. ÄLSKAR DEN!!!!!
Tack världens bästa och underbaraste Mikael!




Kommentarer
Postat av: Clara

vilken snygg!! Ja det är mega axelvaddar ska nog ta ur dom och fixa till den lite men jag föll för ränderna. Älskar randigt och prickigt :)

2009-12-04 @ 11:12:50
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: malin

Hej! Jättefin! Vart har du hittat den? Letat på deras hemsida men inte hittar jag den modellen inte. Vart lite sugen.. :)

2009-12-08 @ 21:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0