Bruce & Dylan

Helgen har varit helt fenomenalt trevlig! I fredags skulle vi som vanligt "ta det lungt", men så blev det ju självklart inte.

Sent på kvällen tog vi en taxi hem till Adde. Det blev Monopol. Jag har inte spelat Monopol på över 10 år, så det gick inte så bra för mig eftersom jag nästan jämt glömde ta betalt när någon råkade ställa sig på mina gator. Så vid 3-tiden orkade jag inte vara vaken längre, så då gick jag in och la mig på Addes säng. Vid 06.20 väckte Mikael mig och det var dags att dra sig hemmåt. Sängen har aldrig varit så skön som då när vi kom hem.


Igår var vi hembjudna till Claras föräldrar. Clara och Jimpa är "lägenhetsvakter" eftersom hennes föräldrar är bortresta.

Vid 20 åkte Clara och Jimpa ner till Palace, Mikael gick hem till Adde och jag drog hem till Hänabanäna på förfest. Väldigt lyckad förfest måste jag säga. Senare på kvällen frågade Linda om jag ville komma hem till hennes kompis Camilla på förfest. Jag är ju aldrig svår, så Linda mötte mig, så gick jag vidare till förfest nr 3. Sen blev det Palace. Konstigt nog, var det trevligt även där. Är ju vanligtvis inget Palace-fan.


Imorgon blir en lång dag. Pappa och Anneli kommer och hämtar mig vid 10. Vi ska försöka tömma Iris lägenhet. Dom har ju bara 6 dagar på sig innan den måste vara tömd och städad. Så imorgon blir det att packa ner mer grejer och sen börja städa. Sen vid 13.30 ska jag till AF på ett sånt där "jätte spännande och givande" möte. Efter det ska jag tillbaka till Iris lägenhet och fortsätta. Hoppas vi får mycket gjort nu, så dom slipper stressa ihjäl sig dom sista dagarna. Dom behöver all hjälp dom kan få. Min syster hade gärna hjälp till om hon hade kunnat, men hon jobbar för fullt och sen går hon på kryckor just för tillfället.


Förhoppningsvis ska jag, Mikael, Clara, Jimpa och Adde till Stockholm den 4e eller 5e juni på Bruce Springsteens konsert. Adde ska försöka fixa biljetter imorgon. Hoppas han får tag i några! Så då ska vi stanna hela den helgen, för på lördagen den 6e ska Mikael och Adde se Sverige-Danmark på Råsunda. Jag Clara och Jimpa ska se på matchen på nån krog istället. Vi är ju inga fotbollsfantaster som måste se matchen live..

Sen blir det förhoppningsvis Dylan-konsert i mars. Skulle vara riktigt kul!








Det är inte någon förlust om man säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0