Extra-knäck?

Har försökt komma på ett effektivt extra-knäck åt mig eftersom min kommande timpenning inte är så fet. Det måste ju vara nåt jag kan syssla med hemma eftersom det inte finns tid till att ha ett till jobb som jag måste gå till. Har kommit på många olika extra-knäck som skulle kunna funka, men den som verkar vara mest givande är att sälja kiss!? Ja menar, kissar gör man ju flera gånger om dagen, dom toelettbesöken kräver ju ingen större uppoffring och är det inte så att det är stor efterfrågan på "rent" kiss? Någon vill kanske ta analysprover på det för skoj skull, eller forska lite på Nimvalls-släktet? Behöver ju inte vara kiss bara, kan tänka mig att donera andra saker också. Som kanske hud eller hår? Naglar? Folk köper ju dom mest konstiga sakerna på nätet, så varför skulle det här vara absurt?
Nu när jag läser igenom vad jag har skrivit hör jag hur knäppt det låter.. Jag tror jag stryker kiss-idén och ska kanske satsa på nåt mera helylle? Som kanske bullförsäljning nere vid busskuren? Kan ju även baka andra kakor också..
Får nog sova på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0