Kondomer, gummihandskar och legosvärd

Både igår och idag har det varit världens vårväder. Inte varmt, men solen har varit framme mycket. Bestämde mig då för att vårstäda min handväska. Den tanken har jag haft länge, men seriöst, hur ofta rensar man den? Man tar kanske ut det värsta, men den blir ju aldrig riktigt städad.

Detta fann jag i min väska:


4 st oidentifierade nycklar (vet verkligen inte vad dom går till)

1 par svarta gummihandskar

Mikaels "lock" till sin pinne som han har till mobilen

3 pennor

1 stort svart gem

1 pass

1 plånbok, utan pengar i

1 genomskinligt nagellack

1 lipgloss

3 kondomer med texten "God Jul önskar landstinget"

2 st handcremer

1 grytunderlägg i 2 delar som Wilma har gjort av pärlor

1 st oidentifierad pärlplatta från Oliwer

1 labello lipsyl

1 Dolce & Gabbarna parfym

1 hårborste

3 pärlor

1 lego svärd

1 tampong

Kvitto från Palace 120:-

Kvitto från Indiska 236:-

2 kvitton på taxi 100:- och 120:-

Kvitto på Yves Rocher 0:-

Kvitto på Sandra i Kalmar 300:-

En post-it lapp med min chefs mobilnr, samt "alvedon" och "Lady Gaga"

Inköpslista:

Vit skjorta

Skärp

Shampo & Balsam

Apoteket

Ansiktscreme

Coverstick


Förstå så mycket skit man har släpat runt på! Känner mig som Skalman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0