2 visuella helger

Gick upp kl 6 imorse, trots att jag inte skulle till jobbet. Åt en mysig frukost med Mikael och svärmor. Hade bestämt mig för att inte gå och lägga mig efter det eftersom jag då var vaken. Dock inte pigg, men åtminstonde vaken. Jag och Mikael lade oss i sängen och tittade på Finding Neverland. Ingen höjdarfilm så jag bestämde mig för att ta ett bad. Eftersom vårat avlopp återigen har blivit tilltäppt, så har jag dragit mig för att fylla upp badkaret men imorse var jag så himla sugen på ett varmt bad med skum och badsalt. Men när jag fick syn på badkaret så insåg jag att det behövde rengöras. Kan verkligen inte lägga mig i ett bad om badkaret inte är kliniskt rent. Så vid 7.50 plockade jag fram svinto och började skura. Inte varje dag man är så ambitiös på morgonen.. Men som vanligt så är det bara skönt att bada i ca 10 minuter, sen börjar vattnet bli fisljummet.
Än så länge är badkaret fyllt med vatten för jag vågar inte dra ut pluggen ifall det skulle bli översvämning. Kan man ringa vaktmästaren och be honom göra det? För om det skulle bli översvämning så är det ju hans fel och inte mitt..


Klockan är nu strax efter 9 och jag har redan hunnit äta "lunch". Kändes konstigt att värma ris och thaistroganoff innan kl 9, men jag var så sugen.


I helgen ska vi ta det riktigt lungt. För en gång skull. Nästa helg åker jag till Nicke i Linköping. Helgen efter det är det födelsedagsparty för Clara som fyller 24 år. Sen flyter det bara på. Så det kan nog behövas en riktigt lugn helg nu.


Har föresten kommit på en jätte rolig födelsedagspresent till Clara! Frågan är bara om jag lyckas fixa den på 2 veckor. Annars får det väl bli en grattis-i-efterskott-present. Men det är inte lika roligt.


Vad har jag lärt mig den här veckan:
* Att Level cigaretter gör mig illamående
* Att det faktiskt är möjligt att både bada och duscha av sig utan att blöta händerna
* Att Havremjölk är fullständigt omöjligt att dricka rent


Lite bilder från dom 2 senaste helgerna


Förra helgen fick jag besök av 3 utav mina bästa tjejkompisar från Ohamn. Janna, Olivia och Asja. Senare på kvällen kom även Nicke och Nedim.


Olivia och Asja


Janna


7up, Sk8 och julcabarrén


Olivia


Nicke


Asja, Nedim och Olivia

Bilder från helgen. Fest med kusin Marie och Lisa


Först var det dop. Detta blev "dagens outfit".


Det är inte lätt att ta bra bilder i kyrkan..


Bästa kusinen, Marie!


Jag, vid fläkten som vanligt..


Lisa testade min klänning


Jag testade hennes


Nu får det vara bra med bilder. Har en bild på Marie som jag väldigt gärna skulle vilja ladda upp, men då skulle hon döda mig. Så nu är det bra.

Dags för kaffe!!



Kommentarer
Postat av: Clara

Ja det finns ju en i filmstan oxå. Funderade på att sätta mig på den lilla och kissa men ångrade min och valde den stora. Va e det för nått du har hittat på..`? Blir ju nyfiken nu!

Puss

2009-11-12 @ 14:54:01
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sexy bitches! Fan vad vi inte har samma klädstorlek! :D

2009-11-12 @ 17:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0