Poo under my shoe!

När det är sånt här skitväder har jag starka funderingar på att sluta röka, för det är verkligen inte kul att behöva gå ut i det här rusket bara för att köpa cigg på macken. Framför allt inte idag.
Tog genvägen över gräsmattan för att snabbt ta mig till macken på andra sidan gatan. Halkade till och sträckte nästan ryggen när jag med raska steg hade kommit halvvägs över gräsmattan. Tänkte då att det berodde på allt regn och att jorden hade blivit geggig, så jag tänkte inte mer på det. Sen när jag kom ut på vägen kunde jag skåda vad det var för nåt jag hade halkat i. BAJS! (hundbajs antar jag. förhoppningsvis)

Det var ingen lyckad promenad, för jag gillar inte bajs.


Kommentarer
Postat av: Tina

Uuuuuääää!!! Det luktar ju så illa!!! Både det o kattskit. För "doftens" skull hade jag nog hellre trampat i människobajs ;), men egentligen vill jag inte trampa i något bajs alls! Noel var ute o gick med en stor schäfer som fick nys på något, o Noel hängde som en vante på backen efter.... Gissa vad det var på de kläderna sen... Inte tårta iaf. Dessutom fastnade det i kardborredelarna på kläderna... Tycker ff att det luktar....

2009-11-19 @ 21:30:56
Postat av: Johanna

Haha! Då var du nöjd när du fick tvätta av lillkillen va? (stackars Noel) Bajslukt är ju inte toppen, finns så mycket annat trevligt man hellre luktar på. Du får träna Noel lite så han orkar hålla mot när han är ute och rastar stora hundar :)



(Nu förstår jag vilken Tina du är, "Annas Tina", innan fattade jag inte det. Har nämligen 3 Tinor som följer min blogg haha)

2009-11-19 @ 23:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0