Min brudklänning?


Av dom 4 klänningarna jag laddade upp i ett tidigare inlägg fick jag höra av mina vänner vilken dom tyckte var finast. Har funderat mycket på vilken klänning jag skulle vilja ha, och jag har till 95% bestämt mig nu och det blev den klänningen som blev minst omtalad. Klänning nr 3.
Jag tycker den är otroligt vacker. Den är slät och enkel men ändå lite "gammaldags" med spetsdetaljerna. Känner mig riktigt nöjd över mitt val. Nu hoppas jag bara att jag inte ångrar mig, igen. Risken finns väl, men så länge jag slutar att leta vidare efter klänning så står mitt beslut kvar vid att jag vill ha klänning nr 3.
Känns bra att jag inte blev påverkad av andras åsikter. Men tack alla som delade mig sig och skrev vad dom tyckte!

Här har vi den eventuella vinnaren!






Kommentarer
Postat av: AnnaP

Vilken vacker klänning, den är jättefin. Jag kan verkligen se dig i den. Du kommer bli en sån vacker brud.

2009-10-12 @ 13:32:19
Postat av: Johanna

Åh, tack så mycket! Det var gulligt skrivet av dig :) Ja, jag hoppas inte att jag ändrar mig fler gånger nu. Men det är synd att jag inte kan testa klänningen innan jag beställer den..

2009-10-12 @ 15:45:33
Postat av: Anonym

Klänningen är super läcker!! Älskar korsett knytningen där bak =) Fin du kommer bli!!

2009-10-12 @ 17:58:08
Postat av: Anonym

Klänningen är super läcker!! Älskar korsett knytningen där bak =) Fin du kommer bli!!

2009-10-12 @ 18:10:07
Postat av: Svägerskan

Den blir super! Den var väldigt vacker bakifrån (och framifrån) och huvudsaken är ju att du blir nöjd med ditt val. Kram

2009-10-12 @ 18:25:23
Postat av: sarase

Alla klänningar va fina så du behöver inte oroa dig över fel val! :) Du kommer bli jätte fin i denna! Får man fråga vad den kostar? Puss o kram

2009-10-13 @ 09:53:02
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sara, den är nedsatt från 4999 kr till 3490 kr exklusive underkjol. Så ca 4000 kr ungefär. Jätte billigt! :) P+K

2009-10-13 @ 10:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0