What Jonie needs

Nr. 1    Nr. 2Nr. 3  

Nr. 4
 Nr. 5    Nr. 6

Nr. 7
Nr. 8 Nr. 9  

Nr. 10
  Nr. 11  Nr. 12

Nr. 13   Nr. 14   Nr. 15  

Nr. 16
  Nr. 17

--------------------------------------------------------------------------------------

Nr.1
Den här brudklänningen har jag blivit förälskad i. Så om måtten passar hade jag tänkt köpa den. Men risken finns att jag ångrar mig och hittar någon annan...

Nr.2 Den här jackan från Abercrombie & Fitch har jag dreglat över i ca 3 år nu, men har aldrig kommit till skott och köpt den. År 2009 är kanske rätta året att göra det? Vet dock inte om jag vill ha den här naturvita, den bruna eller den gröna..?

Nr.3 Den här underbart mysiga munkjackan från Abercrombie & Fitch ägde jag för ett par år sedan, men hade lyckats skicka efter en för liten storlek så jag fick sälja den. Så nu måste en sån inhandlas på nytt en vacker dag.

Nr.4 Dessa UGG vill jag ha, men äkta UGG är ruggigt dyra, så just nu får jag bara dregla, tills dom antingen tillverkar en billig kopia eller tills den dagen jag blir snuskigt rik.

Nr.5 Älskar Tigi´s "S Factor" serie. Men ska man ha hela kittet så får man räkna med att lägga ut ett par tusenlappar. Har iallafall snart shampot och balsamet. Alltid nåt!

Nr.6 Denna söta munkklänning är snart min!

Nr.7 Tidernas mest älskade parfym, enligt mig. GAP´s "grass". Den tillverkas inte längre och det är med stor sorg. Har letat i snart 10 år. Många företag i USA har framställt denna lukt i olika sorters oljor och annat skit, men det är ju inte samma sak. Sen vet man ju inte om den luktar likadant om man skulle skicka efter en sån olja. (Jobbigt att vilja ha något som är helt omöjligt att få tag i). Den slutade att tillverkas runt 1999, så dom äkta parfymerna som vissa säljer på Ebay från USA måste ju vara super gamla idag och det vill man ju heller inte köpa.

Nr.8 Denna "Flower" lampa finns att köpa på MIO. Den kostar drygt 1.400 kr. Men då är frågan, är man verkligen sugen på att lägga så mycket på en lampa?

Nr.9 Sängen "Venice" från MIO ligger högt på Mikaels och min önskelista just nu. Den kostar över 7000 kr, exklusive sängbord. Men oj så fin den är! Älskar det koloniala stuket.

Nr.10 Har börjat kolla runt efter lite snygga underkläder till bröllopet, och det här är väl en redig vinnare? Frågan är ju bara hur pass skön den är.

Nr.11 Något som också ligger högt på våran (mest Mikaels) önskelista nu är en 42" platt-tv till vardagsrummet. Tycker visserligen att den på 32" vi har nu passar bra, men Mikael tycker att det är en "sovrums-tv" plus att han inte gillar att tvn vi har nu är i färgen grå. (vilket han tyckte var SUPER BRA när vi köpte den eftersom allt damm inte syns då..)

Nr.12 Desperate-boxen från säsong 4 är ETT MÅSTE!

Nr.13 Likaså 3e boxen av Prison Break.

Nr.14 Skulle vilja ha heltäckningsmattor, finns inget skönare! Speciellt i sovrummet. Nackdelen är ifall man spiller något på mattan. Eller om någon utav katterna kräks, kissar, bajsar, kanar, eller äcklar sig i största allmänhet.

Nr.15 Har velat ha en overall i flera år nu, men tydligen är inte det "modernt" för vuxna. Utan det finns bara för barn, eller så finns det endast sportiga overaller för typ snowboard -och skidåkning. Jag vill ha en tight och snygg overall!

Nr.16 Denna fondtapet är to die for! Skulle vilja ha den inne i vårat sovrum. Men har hittat den via en blogg på google.se så jag har ingen aning om vart man kan få tag på den. Så det får bli ett senare projekt när vi bor i hus. Känner ingen större lust att fixa till en hyresrätt som vi ändå inte tänker bo på kvar i. Förr eller senare så flyttar vi till hus. Då får man ta tag i alla roliga projekt.

Nr.17 Duschkabin! Behöver inte längta länge till. I slutet av 2009 så ska dom renovera om vårat badrum! (finally!!) Så då slänger vi ut badkaret och får duschkabin istället. Sen får vi även golvvärme, förstå vilken lyx! Känns skönt att få badrummet omrenoverat utan att det kostar oss en spänn! Vi kommer heller inte få någon hyreshöjning, vilket jag trodde först.

Oj, va mycket jag vill ha! Och då är det här bara dom grejerna jag kunde komma på just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0