Filmklipp

Har skaffat mig ett konto på Youtube nu. Tyckte hela grejen var så spännande att jag blev pirrig i magen.
Anledningen till att jag har skaffat mig ett konto där är för att kunna ladda upp videoklipp och sen kunna klistra in dom i min blogg. Så här kommer mitt första videoklipp här på bloggen:

Beskrivning: Jag, Olivia, Tole och Nie har festat i KBG och sitter i en taxi på väg in till "stora staden" för utgång. Den som tjattrar mest under inspelningen är självfallet Nie. Största ordbajsaren ever.
Så här är det jämt när vi ses, oavsett hur längesen det var sist vi sågs. Samma glada stämning, samma tjafs, samma hysteri, samma underbara känsla.






Kommentarer
Postat av: Clara

Går inte att se klippet.. har du valt på youtube att det ska visas hela världen när du laddade upp filmen?

2009-10-14 @ 21:11:42
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men jag har ju kollat på klippet själv här på min blogg. Inte för att man ser så mycket eftersom det är så mörkt i taxin, men ljudet hörs iallafall. Hörde du ingenting från klippet??

2009-10-15 @ 00:15:28
Postat av: Clara

Det står bara såhär:

"Det här är ett privat videoklipp.

Om någon har skickat videoklippet till dig måste du acceptera avsändarens väninbjudan."

2009-10-16 @ 23:30:53
URL: http://clarahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0