irritationsmoment


* Förstoppning
Man känner att man verkligen måste, men man kan inte. Så man går omkring hela dagen och känner att man måste, men man kan inte göra någonting åt saken. Utan man förblir förstoppad.


* Reklam
När det blir reklam 5 minuter efter att programmet började.


* Toapapper som inte sjunker
När man är borta hos någon annan och är på toan och man har råkat få en "luft-bubbla" under dasspappret så pappret surfar runt på ytan utan att sjunka, så man måste vänta 5 minuter extra för att återigen kunna spola. (och då känns det som att folket utanför tror att man har lagt världens största kabel som inte går ner, därav 2 spolningar)


* Ut-och-in vända kläder
Man försöker helt frenetiskt hitta in i koftans ärm men kan lik förbannat inte få på sig plagget trots att man tar i för kung och fosterland, tills man upptäcker att ena ärmen är ut-och-in så man måste slänga av sig koftan för att veckla ut ärmen rätt.


* Försvinnande
När saker spårlöst försvinner, speciellt när man vet att man sist tänkte "jag lägger den här, så kommer jag ihåg det till nästa gång".


* Slött internet
När det tar ca 10 minuter för att få upp en sida på internet bara för att internetuppkopplingen är kass. Jag vill spotta i tangentbordet, slita av mig håret och knäcka skärmen över knät.


* Telefonförsäljare
Som ringer gång på gång trots att man från första början har sagt att man inte är intresserad. Energibolaget har ringt oss 1 gång i veckan i snart 2 år.


* Långa naglar som går av
Med korta naglar kan man inte peta sig i näsan, inte klia sig ordentligt, peta bort tejp eller få upp dubbelknutar.




Kommentarer
Postat av: Jessica

Du måste ha mkt fritid som kan gå o tänka på allt detta :)

2009-10-21 @ 18:45:53
Postat av: Anonym

FÖR mycket! Jag är ju hemma och är sjukskriven..

2009-10-21 @ 21:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0