Evil Cake!


Idag har jag hjälpt mamma att flyttstäda. Det var mycket att göra. Jag putsade alla fönster, vilket inte var det lättaste eftersom fönstrena öppnades utåt så man fick hänga sig utanför fönstret för att komma åt utsidan.
Redan efter frukosten så fick jag ont i magen, så det var kämpigt att vara pigg och allert vid städningen. Efter ett par timmars städning så åkte vi ner till syrran och käkade lite mackor. Efter det kom jordens krampanfall i min mage, så mamma tvingade mig att stanna kvar hos syrran, medans hon skulle städa klart själv uppe i huset. Det spelade ingen roll vad jag sa, jag blev helt enkelt portad från att hjälpa till med städningen. Stackars mamma fick göra det sista själv..

På eftermiddagen skulle jag och Mikael åka till Jysk och köpa en svart rullgardin, men med våran vanliga "tur" så var den självklart slut. Så vi får fortsätta att leta.
Efter det blev det stor-shopping på City Gross. Mycket mat inhandlades. Jag är inte speciellt bortskämd när det gäller kakor eller andra godsaker, med tanke på min gluten -och laktosintolerans. Så när jag fick se att det fanns en glutenfri OCH mjölkfri kladdkaka i en utav kylarna blev jag helt överlycklig!
Så efter maten idag åt vi kladdkaka. Sen fick jag jätte ont i magen. Då blev jag ledsen.

Senare på kvällen tänkte jag ta mig en till bit, eftersom jag intalade mig att jag fick ont gången innan bara för att jag var mätt efter maten, men fick lik förbannat skit ont i magen. IGEN!

Känns som att det är min magsäck det är fel på. Den vill helt enkelt inte ha någon mat. Men sen får jag ju även ont i nedre magen, vid sidan om magen och nere vid buken. Jag har börjat göra kryss på magen där jag får ont, för att kunna spåra felen. Jag har hittills 5 kryss på magen..
Imorgon ska jag ringa "miniakuten" och tjata till mig en tid. För jag klarar inte detta mer!


 Så här härligt fin och uppsvullen blir min mage när jag får ont.



Ikväll åt Belarius upp en hel oliv. Han lär få kraftig diarré!

Kommentarer
Postat av: Jessica

har du kollat så det inte är en mini Johanna eller mini micke då som spökar??? :S

2009-09-30 @ 19:03:45
Postat av: Debbie

Nemän =o sådär kan jag vara med om ibland med! skitstörande! jag får ont även då jag inte ätit med...

2011-03-18 @ 23:55:49
URL: http://vampireart.blogg.se/
Postat av: malin

Har exakt sådär som du beskriver det! Har äntligen tagit prover nu och ska in och göra laktostest snart. Och så där svullen mage får jag med! Folk tror ju att jag är gravid.. Nyfiken på vad det visade sig vara för fel? mvh malin

2011-11-24 @ 23:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0