still sick

Sitter och dricker te och svettas som en gris. Mikael sitter i soffan och spelar NHL på PS. Jätte töntigt. Men jag tycker det är bra att man har olika intressen. Skulle aldrig få Mikael att ge upp sina intressen för att JAG inte delar dom. Tycker det är sunt att han och hans killkompisar har fotbollskvällar, drar ut och spelar golf eller liknande. Jag däremot har typ inga speciella intressen. Lite trist kan jag tycka, men man kan ju inte hitta på nåt intresse bara för att man ska ha ett? Ibland ångrar jag att jag slutade upp med friidrotten. Det var ju så himla roligt, å bra var jag för den delen också. Dock inte på löpning längre än 60 m..

Min sjukhet har inte avtagit än trots panodilknaprande. Näsan rinner för fullt, fast bara i högra näsborren. Vad är det som gör att man bara får läckage i ena näsborren?? Kommer bli sådär sexigt röd och narig runt näsan så som jag håller på att snyta mig. Förut fick jag även näsblod, sånt skrämmer mig.

Nu ska jag och Mikael se på skräckfilm och mysa i soffan. Ska bara dra igång lite mer te-vatten.

P.S Mikaels korvgryta var jätte god!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0