Dom 3 visemännen

I flera år har jag funderat på att göra en tatto som jag själv har ritat. Kan ju inte bli mer originellt än så, men har alltid tvekat. I lördags gjorde jag slag i saken. Martinas man Johan (Big fat joe) tatuerade mig på tatueringsmässan nu när dom var och hälsade på oss över helgen.
Det blev 3 gubbar från min religionsbok från 1:a eller 2:a klass. Har alltid trott att det är dom tre vise männen, men dom var visst 4 st i boken. Hur som haver så spelar dom musik på fina saxofoner...
Följde även färgerna jag hade i boken, grönt och gult. Gillar inte dom färgerna egentligen, men så fick det iallafall bli.














Ska göra en till tatto inom kort. En stor på sidan, från höftbenet och upp på revbenen. Har velat ha det i flera år, men har inte hittat något bra motiv innan och jag vill absolut inte att det ska se pluttit ut. Men nu har jag nog hittat ett bra motiv, sen får ju Johan justera lite. Sen har jag ett par till på gång...
Blir ett stort och dyrt projekt.
Den här tatton kostade ingenting, skulle ha bjudit Johan på en öl, men det glömdes liksom bort. Så det får vi ta sen i sommar när vi ses nästa gång.
Min nya tatuering är jätte ful, jag vet, men det är det som är kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0