konvex & konkav

Fan vilken ångest jag har. Har tagit ledigt från dagens lektion för att kunna plugga inför provet (och läxförhöret) ikväll. Läxförhöret är btw ett pyttelitet läxförhör enligt läraren, men det man ska plugga på är alltså 42 uppgifter och läsa 18 sidor i boken. Hur nu det kan vara ett "litet läxförhör"..
Jag tänkte iallafall satsta stenhårt på provet eftersom det gick så dåligt på förra. Men nu hittar jag inte mina häften, dom finns inte någonstans. Hur i hela friden ska jag kunna plugga då? Har fått googla på nätet efter lite info om dom vissa organen men det är ju inte lika lätt att plugga framför en dator som det är nerbäddad i soffan med en kopp kaffe.. Fan alltså.








Det här är vad jag kan komma på som var med i häftena, men jag vet också att det här är bara ca 30 % av det som jag SKA kunna. Känner att paniken kommer krypandes. Vart fan är mina häften??!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0