The biggest loser

Vad är det för fel på mig ikväll? Jag brukar lätt få gråten i halsen om det är något sorgligt eller lyckligt på tvn eller liknande men det är väldigt sällan jag tjuter. Men nu ikväll har jag tjutit konstant!
Har börjat titta på The biggest loser säsong 9 och det är den fetaste gruppen dom någonsin haft med i programmet. Den tyngsta väger 240 kr!
Anyway, jag började tjuta när dom berättade hur olyckliga dom var pga vikten.
Jag tjöt mer när dom fick väga sig för första gången inför hela sin stad.
Sen tjöt jag lite till för att deras livs historier var så sorgliga.
Tjöt ytterligare lite mer sen när dom tränade och fick ont.
Och nu, slutligen, gråter jag igen, för att dom har gått ner i vikt efter första veckan.

Känner mig nästan lite uttorkad av allt tjutande.
Hade tänkt ladda upp en bild på gänget från säsong 9, men direkt när jag hade tryckt enter kom jag på att vinnaren kan dyka upp på bild eftersom säsongen säkert redan är avslutad i USA, fan, det hade ju förstört hela programmet för mig isåfall. Hann som tur va byta sida rätt fort.

I Love Biggest Loser!


Kommentarer
Postat av: Maria

Armbandet är postat. Hoppas du blir nöjd. Det behövdes bara ett frimärke. Så jag bjuder på dom 6 kronorna. Måste säga att du skriver väldigt roligt i din blogg. Man blir glad av att läsa den.



Kram

2010-04-24 @ 00:20:39
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0