Vårkänslor

Herregud va vårsugen jag är. Nackdelen med att jag blir vårsprallig (låter som jag är en brunstig ko eller nåt), så blir jag så himla partysugen. Idag var jag nära på att knäcka upp en starkcider kl 13. Kändes inte okej, så jag lät bli.
Just nu håller jag och Mikael på att vårstäda, vi slänger skit mycket grejer som vi inte behöver längre, plockar, rensar m.m. Sen blir det dammsugning och golvtorkning, men det får Mikael göra!

Idag var jag för första gången på Studietekniken, en lektion jag valde till när jag hoppade av matten. Ligger man inte efter i något ämne eller har något att göra så känns den lektionen väldigt meningslös. Jag spenderade lektionen på Face och hur kul är Face kl 8 på morgonen när alla ligger och sover?
Sen känns det lite dumt att sitta och surfa på lektionstid när man är vuxen. Kändes precis som i högstadiet när man smygsurfade på Skunk och snabbt bytte fönster när läraren gick förbi..

Ikväll ska jag ut till Svärtinge och vara barnvakt åt syrrans 3 barn. Mikael följer inte med eftersom det är fotboll på tv:n ikväll. Men det gör inte så mycket, ska ju ändå lägga mig tidigt för att sen ha datakunskap kl 8 imorn bitti. Tycker inte alls om att ha datakunskap. Skäms nästan när jag tänker på att jag faktiskt fick IG i den kursen på gymnasiet.. Men nu ska jag inte säga för mycket för jag har ju knappt någon närvaro i den kursen nu så jag kan ju bli underkänd pga det.

Nu har Mikael kommit tillbaka från tvättstugan och det är dags att fortsätta med projekt "vårstädning".
(Känns som att han har hamnat i ryggläge på soffan ändå..)

Kommentarer
Postat av: Clara

Ja häng på nästa gång jag ska springa om du vill, Jimpa och jag brukar springa men ibland springer jag själv om jag får lust. Säger till nästa gång. Då är det 5 km som gäller så du vet ;) Kram

2010-04-07 @ 20:04:01
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: hanna

Jag behöver verkligen hjälp med att välja balklänning, har beslutsångest .. Gå in på min blogg och skriv en kommentar om vilken jag ska välja under inlägget "vilken av dom" . Tacksam för hjälp! Love Hanna



www.hannaturneus.blogg.se

2010-04-08 @ 10:41:52
URL: http://hannaturneus.blogg.se/
Postat av: Jessica

Johanna!! jag höll ju på att sätta pepsin i halsen av allt skratt när jag läste brunstig ko :) allright, aldrig dricka i samband med att man läser din blogg :P

2010-04-08 @ 18:32:08
Postat av: hanna

okej tack så jätte mycket för hjälpen! :)<3

2010-04-08 @ 19:58:58
URL: http://hannaturneus.blogg.se/
Postat av: Clara

Nae ja mena inte båda samtidigt :) Tror du skulle passa bra i lugg så kör på det sen. Kram

2010-04-08 @ 20:21:07
URL: http://clarahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0