Walt Disney maskerad

Äntligen ska jag få gå på maskerad! Så som jag har längtat. Det är Ola som fyller 25 som står för festen och han har valt att ha Walt Disney tema. Så nu har jag suttit och googlat på vad jag kan klä ut mig till, det var faktiskt svårare än vad jag trodde. Först hade jag tänkt att jag och Mikael skulle komma som Fred och Wilma Flinta, men det är ju inte Disney..



Helst skulle jag vilja va Tingeling men tycker inte att det finns några fina dräkter, det här va den minst lösaktiga klänningen jag kunde hitta. Bara för att man ska klä ut sig, måste det då skrika "Ge mig stock" om dräkten?




Eller "dammvippan" från Skönheten och Odjuret



Annars har vi Alice i Underlandet :)




Eller så slår jag till på stort:

- Vem är du?
- Ser du inte det? Jag är ju kaninen från "Alice i Underlandet" !??
(Kan dock bli lite kyligt framåt kvällen)

Kommentarer
Postat av: Alex

vart i från kommer Alice i underlandet klänningen?

2012-02-04 @ 00:12:02
URL: http://alexsandraalexsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0