Yinns

Min outfit idag. Måste bara berätta att byxorna jag har på mig är 20 år gamla. Min syster gjorde dom till mig när jag var 5 år, så det är egentligen ett par normallånga jeans till en 5-åring. Min syster var bara 13 år när hon sydde dom, riktigt dyktig måste jag säga med tanke på att hon har t.o.m fått med innerfickan som alltid finns på jeans. Mikael tycker INTE att dessa byxor är snygga, men det gör jag!


     


Man får visserligen lite kärring-rumpa i byxorna, men vad ska man förvänta sig av ett par barnjeans?
Men den viktigaste frågan är, hur tjock var jag egentligen när jag var 5 år med tanke på att jag kan ha dom nu? Eller sydde syrran dom extra stora så jag hade nåt att växa i??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0