2 dagar kvar!




Nu är det bara 2 dagar kvar. Känner mig konstant bajsnödig. Fast jag inte är det. Det är en ganska jobbig och "påtryckande" känsla. Idag har vi fixat massor i lokalen, så imorn kan man ta det lite lugnare iallafall. Imorn kväll ska jag och Lisa sova hos Clara. Vi ska ladda på bröllop, dricka vin och käka tacos.
Är inte lika nervös längre, men det kommer och går lite då och då. Inatt är alltså sista natten jag och Mikael delar säng med varandra som ogifta, sjukt ju!
Är så sjukt jävla pepp på att träffa alla mina gamla kompisar igen (er andra härifrån också såklart), men att vi alla samlas återigen inom så kort tid är världens lyx!
Framför allt kul att både släkt och vänner ska tryckas ihop i en och samma lokal.

Nu är jag så sjukt trött! Har hållt igång sen klockan 8 imorse. Har gjort akrylnaglar inne i stan och passade även på att spontan färga mina ögonfransar på samma salong. Sved som fan, precis som sist!
Har precis nyss blivit klar med mitt löshår. Att sy ihop det och fästa clips var verkligen inte my cop of tea.

Jag avslutar med att citera SkallePär:
" Nej ni kära vänner, nu säger jag adjö, för nu dör jag"
Fast jag säger ju bara adjö, såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0