6 dagar kvar


Shit pommefritt, nu är det bara 6 dagar kvar! Om exakt 1 vecka sitter jag och Mikael och käkar hotellfrukost som man och hustru. Känns så overkligt. Känner mig ganska nervös fortfarande men nu känner jag även att jag är jävligt pepp, äntligen!
Har dock en massa smågrejer som måste göras denna vecka. Nu kan jag ju inte skjuta på fler saker!
Har jätte svårt att hitta bh som jag kan ha till klänningen men har nog bestämt mig för att köpa en sån där freebra. Har redan 2 stycken här hemma men tycker att klistret har blivit lite dåligt och trots att jag tvättar dom så blir dom inte riktigt återställda. Måste nog köpa talk också för när man blir svettig kan den bh:n släppa, för det gjorde den när jag var och handlade. Den gled ner som en blöt torsk under linnet. (tur att det var mudd längst ner annars hade den åkt ner på golvet).
Talk kan även vara bra att pudra fötterna med så man lättare får på sig klackskorna.
Idag har vi övat här hemma, Mikael har exempelvis övat att trä på ringen. Nu är det så att jag har rätt knubbiga knogar så jag förklarade för Mikael att han får trycka på ringen med våld annars kan det ta jätte lång tid.
Mikaels ring är förövrigt lite för stor så den måste han ta in nu i veckan. Fatta va grejer man ska styra med hela tiden!! Listan tar liksom aldrig slut.

På tal om något helt annat så funderar vi på att skaffa hund. Diva (min pappa och hans frus hund) fick valpar igår. Det blev 6 stycken golden valpar. 3 honor och 3 hanar. 2 dödfödda. Så nu är vi supersugna. Jag och Mikael har pratat om att skaffa hund i 5 år och Mikael som hade hund när vi träffades är just därför ännu mer sugen.
Isåfall blir det nog en hane. Vi har alltid varit inställda på att vi ska skaffa en tik, men vid närmare eftertanke så föredrar vi nog en hane. Det är ju trots allt inte könet som formar hunden, det är ju vi som gör det!


Diva med sina 6 valpar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0