9 dagar kvar


Sitter här och inser att det bara är 9 dagar kvar till bröllopet.. sjukt nära nu.
Är fortfarande lika nervös som innan om inte mer. Men nu känner jag dock inte samma panik, känns som att vi har läget under kontroll. Har visserligen ganska mycket att göra som att boka tid för naglar, klippa isär löshåret och sy ihop det med clips och framför allt att göra klart dom där jä*la placeringskorten. Ni som är bjudna och ser dessa kort, tänk "blod svett och tårar" haha! Nej, men det är jobbigt att klippa och klistra, man får ju kramp efter ett tag. Har gjort 30 st så nu återstår bara 66.
Igår åkte vi till lokalen för att testa dessa stolsöverdrag som jag hade tänkt hyra eftersom stolarna i lokalen är så fula. Men sjäääälvklart var stolsryggarna för breda så dom inte gick på. Så nu får jag helt enkelt acceptera dom fula stolarna. Vet att det inte är hela världen, men nu när jag ändå hade en lösning så stör det mig ännu mer eftersom det gick åt fanders.
Håll tummarna att skomakaren har töjt ut mina bröllopsskor ordentligt nu, annars vet i fan vad jag gör.


Kommentarer
Postat av: Tina

Du skulle ha bett mig Johanna, jag ÄLSKAR att klippa o klistra. Och jag har bra lösningar på det mesta, jag kunde ha trollat till dina fula stolar till något vackert :) Men men, nu är det för sent... Nu är det ju förhoppningsvis ER man kommer att titta på (framförallt den VACKRA bruden) och inte stolarna. Det kommer bli fiiiint ska du se! LOVE

2010-08-20 @ 13:24:29
Postat av: Janna

Det är så underbart att du ska gifta dig! Är så himla glad för din skull Johanna! Jag är också nervös, tänk så bölar jag hela tiden! ;)

2010-08-20 @ 15:29:49
URL: http://jannanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0