Min Möhippa del 2/3



Fler bilder från min Möhippa



Tvättråden jag klippte av från folks tröjor fick jag byta in mot en hoppboll nere hos skomakaren







På Myrorna fick jag köpa mig en outfit till kvällen


Har fått reda på att jag ska spela in en låt


Jag har ångest


Låten jag sjöng


Kören



På relaxen




Ombytt och färdig inför kvällen (Kvällens outfit: Myrorna)




Tjejerna fixar fina tröjor inför kvällen



Tipspromenad med frågor om mina kära vänner




Tävling: Kasta stövel (Mitt lag förlorade)



Middagen tillagades av Jimpa och Johan och åts inne på äventyrsbadet








Johan matar oss med det sista ifrån bålen


- Gapa stort!




Nästa och sista delen är ifrån Grand, håll utkik, dom bilderna kommer upp inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0