Missär på hög nivå


Igår när jag var ute på facebook så började jag kolla på lite bilder som folk har laddat upp. Jag fick en chock när jag hade kommit till bild 4 i ett visst album, jag visste verkligen inte att folk, i Sverige, levde under sådana taskiga förhållanden.
På bilderna kunde man skåda att denna person bodde i ett stort strandhus precis vid vattnet. Där fanns även en stor grön gräsmatta och en beachvolleyboll plan. Ett par motorbåtar fanns visst också.
En annan lever ju liksom helt problemfritt och jag fick nästan dåligt samvete när jag satt här hemma i lägenheten och skådade detta elände, vilken missär!
Jag hade sån go lust att gå fram till denna person som bodde där, ge honom EN STOR kärleksfull kram och säga:
"Såja, det ska nog bli bra sen ska du se, hang in there!"

För att inte hänga ut personen i fråga (man vill ju inte internetmobba) så har jag tagit en helt annan bild hämtad ifrån Google, och ni ser ju med era egna ögon... HUR orkar man kliva upp ur sängen på mornarna?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0