Vårat bröllop 28/8 2010!


Då var man Fru Nimvall. Helt sjukt att man planerar och sparar undan så mycket pengar för en endaste dag. Men det var så värt det! Vart enda öre och var enda minut av planering. Är så himla lycklig över att äntligen få vara Mikaels fru. Jag har gift in mig i en helt otroligt mysig släkt och jag tror dom är lika glada som jag :)
Jag lyckades att inte gråta i kyrkan förutom när Lisa sjöng, då kom ett par tårar. Men för övrigt var jag på tok för nervös för att fälla några tårar. Har aldrig varit så nervös i hela mitt liv som när jag gick längs med altargången.
Bröllopsfesten var nog den bästa festen jag någonsin kommer få uppleva, mycket fina och rörande tal, roliga spex och egenskrivna sånger.
Nu till den svåra biten, vilka bilder ska jag lägga upp här på bloggen? Skulle vilja lägga upp ett femtiotal, men tänkte bara lägga upp ca 5-10 st. Vi har inte fått våra "riktiga" foton som Tina tog på oss, utan dom kommer nog på posten någon dag. Men har kopierat massor av bilder från våra kompisar.
Kan helt ärligt säga att jag tycker vi var helt otroligt fina. Kan inte stirra mig mätt på min fina uppsättning. (Den var  finast från sidan).







































Skulle ha gjort bilderna lite större när jag infogade dom, men nu orkar jag inte göra om allt..
Ni ser ju iallafall hur vi såg ut ;)






Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis igen :) ni var så fina! men vet du vad jag lyckats med?? att inte vara med på ett enda kort ifrån bröllopet ;)

2010-08-31 @ 12:54:46
Postat av: Lotta

Åh, vad fina ni var!!! Och lilla mamsen fick vara med på en bild med :) Lycka till i äktenskapet!



Kram från oss i Kalmar

2010-08-31 @ 13:03:01
Postat av: Clara

Snyggingar!

2010-08-31 @ 13:04:39
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: sarase

Åh va vackra ni är! Kom och tänka på dig imorse när jag va på väg till skolan.. Har ju inte gratulerat än!! Stort grattis och jag önskar er all lycka! Jätte fina bilder här och på FB. Stor kram!!!!

2010-08-31 @ 13:18:26
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Pernilla, Ingemar och Elin

Jättefina bilder på er!

Grattis ännu en gång önskar vi ovanpå!

2010-08-31 @ 13:29:25
Postat av: Åsa

Din uppsättning var fin från alla hålla o kanter liksom ni som strålade av lycka !Den närvaron man har varje sek hela bröllopsdagen önskar man sig åter någon mer gång i livet och kanske den dagen man får sitt första barn har samma närvaro fast det mest gör ont ....Kram o lycka till från Fru Glutt!

2010-08-31 @ 17:46:17
URL: http://www.nogg.se/DruttenoJena
Postat av: Tina

Gillade speciellt den svartvita bilden från kyrkan och den svartvita närbilden på dig... Och JAAAAA, ni var skitsnygga!!! :D Löööve löööve!!!

2010-08-31 @ 18:04:54
Postat av: AnnaP

Så fina ni var/är!!!

Kul att du tog med några kort som jag tog... :9 Det på dig o din mamma blev riktigt bra. Så svårt att få till bra kort!

Vi hörs snart hoppas jag! KRAM

2010-09-01 @ 07:45:43
Postat av: Clara

Ja den bilden är bra, synd bara att inte alla där framme kom med. Så svårt att ta bra bilder när det är så många som ska bli snygga samtidigt :) Men absolut du kan ju bläddra igenom våra bilder nästa gång du kommer hit så är det bara att kopiera dom du vill ha. Nu ska jag till skolan och skriva matte-prooooooov! Hur går det för dig i skolan??

2010-09-02 @ 08:28:42
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: Linda Runn

Googlade runt på bröllopsklänning och fann din blogg.

Mycket lägligt för jag och min sambo ska också gifta oss i Östra Eneby kyrka så nu fick jag se fina bilder innifrån.

Ni var verkligen jättefina!



Jag har en fråga:

Vart hade ni festen?



Mvh Linda Runn

2011-01-10 @ 22:15:27
URL: http://lindarunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0