Loppmarknad


War ju som tidigare skriwet hos Clara igår på loppis. Om ni undrar warför jag skrier med dubbel-w är för att jag idag lyckades wälta ut min kaffekopp öwer hela laptopen.. Så nu fungerar inte enkel-w. Alla andra tangenter fungar. Skumt. War ju LAGOM roligt att behöa berätta det för Mikael när han kom hem idag eftersom han alltid klagar på att jag tar sönder saker.
Så här såg min dag ut hos Clara!


Hero fick följa med..


Clara försöker slå Hero med ett underlägg..




Det åts muffins och pepparkakor och det dracks Blossas wanliga starkglögg och en ny wariant med chokladsmak.
Chokladglöggen luktade blod, men det gick ner det med.


Malin och min kompis Liam som har tuffaste luggen!


Mitt lilla klädberg. Eller en liten del aw det iallafall.

Tack Clara för en jätte kul dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0