2 slagna hjältar

Det känns som att min kropp automatiskt ställer in sig på att vara bakfull på lördag och söndags mornar, även om jag inte har druckit en droppe. Kände mig helt paj när klockan ringde imorse. Men det var bara att pallra sig upp och äta frukost. Lisa plockade upp mig vid 11, för att träna och sola. Sola var skönt, träna var jobbigt. Vi är ju inte dom hurtigaste tjejerna som har gått i ett par skor. Vi orkade 10 minuter på cross-trainern, sen hade jag ont och Lisa blev yr i huvudet. Vi smög in i omklädningsrummet och bara satt där. Stirrade med tom blick på varandra och kippade efter luft. Jag skäms över min kondition. För att summera dagens träningspass så stretchade vi mestadels. Trots det har jag ont.

Nu sitter jag och äter en nyttig Red Fusion sallad, en utav dom sista RedFusion salladerna jag kan äta eftersom dom har slutat med Santa Marias kryddmix. Varför tar dom bort allting som jag gillar? Först Diesel Zero, sen Icetea peach och nu Red Fusion mixen.
Sitter och laddar mentalt för att gå ut till Wc-båsen och ta mig en dusch. Känns som att allting måste planeras in i minsta detalj när det kommer till toalettbesök och duschning.

Har kommit på 2 "måsten" inför 2010!
Tittade i min garderob för ett par dagar sen och såg att min tunna kofta som jag hade på skolavslutningen i 7an har hängt med i 12 år. Har i stort sett bara använt den 1 gång, men på nåt lustigt vänster så har den endå fått hänga med i alla dessa år. Så i sommar SKA den användas, annars skickas den till UFF.

Det andra "måstet" är att jag ska få tag i en bibel och läsa den. Kan nog vara intressant. Jämt i filmer och böcker så citerar dom alltid något från bibeln. Jag kan inte ett enda citat förutom "Du skall icke dräpa". Kan heller inte "Fader vår", och den kan ju i stort sett alla! Jag skulle nog ha tagit konfirmationen trots allt. Jag och Janna började gå inne i stan (eftersom det fanns mycket snyggare killar där), men jag hade noll intresse av kristendomen, så jag hoppade av.

Nähä, nu är salladen slut och jag ska pallra mig bort till båsen och duscha. Måste ju lukta gott ikväll när vi ska ha Fondue-kväll ute hos syrran.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lisa

nä, orka bry sig om jesus och hans kompisar. :)

2010-02-15 @ 19:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0