Bad hairday

Har undrat dom två senaste veckorna varför mitt hår har varit så trassligt och svårkammat. Under helgen hos Forsell så blev håret bara värre och värre, så på söndagen var håret ihop-trasslat till en stor korv, man kunde inte ens dra fingrarna igenom det. I måndags när jag tvättade håret blev det likadant, trots att jag hade extra mycket produkter i håret efteråt. Nu är jag hemma hos mamma, har precis tvättat håret igen. Jag tog med mig mina grejer och tvättade håret som vanligt men nu var håret ännu värre! Håret var strävt och stelt när jag var klar. Tittade lite extra noga på mitt shampo och balsam... Det vsade sig att jag har tvättat håret med 2 olika shampon. Har alltså trott att den ena shampoflaskan var balsam.. Så nu har jag löst det mysteriet. Nypentad och inget balsam, det är ju inte konstigt att jag har fått stora dreadlooks i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0