ass-print

Har utvecklat en ny fobi. Har märkt att jag har jätte svårt att göra "det jag ska" på en uppvärmd toasits. Alltså uppvärmd på grund av att någon annan har suttit där med sitt arsel strax innan. Att värmen från någon annans lår och skinkor fortfarande finns kvar på ringen. Spelar ingen roll vem som har suttit där innan, tycker det är lika äckligt ändå. (självklart mycket äckligare om det är en uppvärmd sits på en offentlig toa).

Har upptäckt hur varm toasitsen kan bli efter att Mikael har gjort sitt första besök på morgonen, speciellt om han har suttit och läst igenom hela aftonbladets sportdel. Hur många löjliga fobier kommer man samla på sig under sin livstid?


På tal om toalett, vi har nu köpt en toaborste som är svart med SVARTA strån! Känns ju faktiskt lite mer passande än dom med vita strån.


Kommentarer
Postat av: Isabell Anna

Nu gav du mig en ny fobi, trevligt ! Kommer jag alltid tänka på nu, hahaha!

Men vart hittar man en toaborste med svarta strån? Att ingen tillverkat de innan, lr så har de funnit men vi inte sett till dem?

KRAM

2010-01-03 @ 23:27:30
URL: http://isabellsandberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0