Top secret!!


Anledningen till att jag aldrig skrev vilket efternamn jag och Mikael har tänkt ta som gifta i förra inlägget var för att jag ville att NI läsare skulle bli jätte nyfikna och tjata om det. Men nehe, ingen visade något intresse på den punkten utan alla kommentarer handlade bara om att jag hade grisat runt på marken på Drottninggatan och att jag hade trillat omkull halvnaken i snön. Typ.

Så här hade jag tänkt att ni läsare skulle ha reagerat:

- Johanna, säg vilket efternamn ni har tänkt att ta. (jätte nyfiken)
- Nä, jag vill inte säga det riktigt än..
- Jo men schyssta, kom igen!
- Men jag vill inte säga, låt mig va!
- Men vi håller på att spricka av nyfikenhet här, du MÅSTE säga!

Så bara för att ni visade noll intresse gällande vårat framtida efternamn så tänker jag hålla det hemligt. För evigt. Vi ska t.o.m be prästen att hålla det hemligt under vigseln. Så kan ju ni sitta där i kyrkan och undra vem fan ni ska adressera era jävla julkort till!!



Tycker synd om er som inte förstår ironi. Ironi and I go way back..

Kommentarer
Postat av: jessica

hahaha!!! där gjorde du min dag, fan vad jag skratta när jag läste detta :D :D :D

2010-01-26 @ 16:40:18
Postat av: Lisa

Aja, dä rer sej! :P

2010-01-27 @ 19:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0