Bröllop och nitar


Har nu hittat mina bröllopsskor. Dom är jätte tuffa och var även nedsatta på rean. kan ju inte bli bättre. MEN skon jag testade i affären var nästintill perfekt, skorna jag fick hem i kartongen var super-tiny-tajni små. Har försökt "gå in dom" i 2 dagar och det känns nästan som att dom blir mindre och mindre för varje gång jag tar på mig dom. Men efter att jag har gått omkring i dom ett tag så känns det lite bättre, för då har fötterna domnat av. Men jag har ju 1 månad och 1 dag på mig att töja ut dom. I värsta fall får jag väl dra på mig en blöt strumpa och knalla runt här hemma. 

Vad tycker ni? Tycker ni dom är fina?

  

  


Kommentarer
Postat av: Clara

Tufft, skitsnyggt!

2010-07-27 @ 17:11:31
Postat av: Maria

Jättesnygga!

2010-07-27 @ 23:21:43
URL: http://mariacn.blogg.se/
Postat av: Tina

Läckra skor till en läcker brud såklart!!! :)

2010-07-28 @ 17:56:06
Postat av: Clara

Nae Johanna, jag skulle ta bort en bild som jag hade och då råkade kommentarerna raderas :( Hade ni kul sen i går?

2010-07-29 @ 15:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0