Den mörka sanningen

Jag kan helt ärligt säga att jag har nog aldrig brytt mig speciellt mycket om höns eller andra fåglar. Jag tycker inte höns är något gulligt djur som man kanske tänker om hästar, katter, hundar eller andra "klappvänliga" djur. Men när jag såg detta klipp från polichinelles bloggsida så blev jag helt förskräckt!! Jag blev både äcklad, förbannad hur dom föder upp och behandlar fåglarna, hur männen sparkar på dom, sliter i deras ben och kastar ner dom i små backar för att sen frakta iväg dom för slakt. Min tanke när jag såg dessa höns hängandes uppåner i fötterna  tänkte jag bara på en sak; Förintelsen!
Hur fan kan folk behandla djur så där? Jävla idioter.
Klippet är långt, ja vet, men snälla, titta på det här. Tror nog att man behöver se den brutala sanningen bakom viss slakt.




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Blev alldeles upprörd när jag såg det där klippet. Jo, det var lite långt, men är ändå glad över att jag tog mig tid till att titta på det. Hemskt. Förstår precis vad du menar när du skrev det där om förintelsen...

2010-07-07 @ 20:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0